NightNetwork - yazılım, yazın, verim vs.

C64 Grafik Programlama

Bilgem ÇAKIR

2007


İçindekiler

1. Giriş
1.1. Başlamadan önce
2. C64 Grafik Mimarisi
2.1. VIC ve 6510 Nasıl Etkileşiyor
2.2. VIC'in Çıkışı
2.3. VIC Interruptları
2.4. Raster Çizgileri
3. Raster Bar Efektleri
3.1. Hareketli Rasterlar
3.2. Renk değiştirme ile hareketli rasterlar
3.3. Animasyon Tabloları
3.4. Hareketli Barlar
4. DMA Satırları
4.1. Bir raster satırı kaç cycle:
4.2. VIC ve 6510'un Cycle paylaşımı
4.3. DMA Satırları ile İlgili Geleceğe Bakış
5. Karakter Setleri
5.1. Karakter nedir
5.2. Karakterlerin Karakter Setine Yerleşimi
5.3. Video Matris
5.4. Görüntünün Oluşturulması
5.5. Default Karakter seti ve Video Matris
5.6. Kendi Karakter Setimizi Kullanmak
5.7. VIC Bellek Kontrol Registeri: $D018
5.8. Aynı Ekranda Birden Fazla Karakter Seti Kullanmak
6. Yumuşak Kayan Yazılar
6.1. VIC Kontrol Registeri $d016
6.2. Örnek Kod
6.3. Ekran Boyunca Kayan Yazı
7. Karakter Grafikleri
7.1. Karakterleri Birleştirmek
7.2. Karakterlerin Renkleri
7.3. Çok Renkli Karakterler
7.4. Çok Renkli Karakter Moduna Girmek
8. Müzik Çaldırmak
9. İlk İntro
9.1. İlk Planlama
9.2. Raster Zamanı Yetecek mi?
9.3. IRQ Rutini Algoritması

Şekiller

6.1. Harflerin Piksel Piksel Kayışı
NightNetwork - 2009